A ja myślę, że dokument nie mówi wszystkiego - szperałem po necie za tym filmem, podobno same przygotowania pochłonęły 2mln USD i trwały tak długo, a koncepcje ciagle się rozrastały, że wytwórnie dały sobie spokój. W dokumencie mamy wizję Jodorovskyego - romantycznego wojownika, który gromadzi grupę pracujących pro...
Po nakręceniu "Świetej góry", Jodorowsky zaczął snuć plany stworzenia adaptacji "Diuny" Franka Herberta. Wspierany przez producenta Michela Seydouxa, zdołał skompletować imponującą ekipę, w której skład weszli m.in. Moebius, H.R. Giger, Dan O'Bannon, Salvador Dali (!), David Carradine i Orson Welles (!!). Projekt...
Wizja Jodorowskiego jest porywająca, tak jak i on sam, artysta mimo zaawansowanego wieku wciąż pełen pasji. Grupa ludzi, których zebrał do pracy nad projektem - absolutnie nieprawdopodobna, a sposób ich pozyskania dowodzi niesamowitej inteligencji emocjonalnej. Kiedy pomyślę o Orsonie Wellesie i Micku Jaggerze w...
Fajnie gdyby temat tego filmu powrócił po latach Póki jeszcze Jodorowski Żyje od wersji Lyncha minęło trochę czasu
To jest film głównie o Jodorowsky'm i jego manierze widzenia świata - na poziomie podświadomości - i zaplatania go w książki, teatry i filmy. Omotał parę znanych i uznanych nazwisk i zaprzągł je do stworzenia optycznego, jak sam się wyraża, wyreżyserowania "Diuny". Kilku ludzi zdrowo się napracowało, ale bez efektu -...
więcejChyba się nie doczekam nowej adaptacji powieści Diuna... a szkoda uważam że materiał jest iście cudowny...
Malo osob chyba wie ze film Jodorowskiego The Holy Mountain zostal sfinansowany przez Managera The Beatles wiec dlaczego nikt ze znanych i bogatych nie chcial pomoc tym razem ? Marilyn Manson jako fan Jodorowskiego (Jodorowski udzielal mu slubu z Dita Von Teese przebrany za postac z filmu El Topo) powinien pierwszy...
więcej2013 CANNES DIRECTORS’ FORTNIGHT LINEUP.
http://variety.com/2013/film/news/hold-directors-fortnight-1200407774/
1. Napoleon (reż. S. Kubrick)
2. Diuna (reż. A. Jodorowsky)
3. Untitled Horror (reż. Q. Tarantino)
4. Piekło (reż. H-G. Clouzot)
5. Leningrad 900 dni (reż. S. Leone)
6. Kill Bride AKA Kill Bill vol.3 (reż. Q. Tarantino)
7. W górach szaleństwa (reż. G. Del Toro)
8. Devil in the White City (reż. M. Scorsese, w...
Czy jest sens ogladac cos o czyms co nigdy nie powstalo a moglo by i bylo by lepsze niz wszystkie Star Warsy razem wziete i s-fiction ever!.
To nie ma sensu zabardzo.
To tak jak by przez cale zycie mowic komus ze polece w kosmos kiedys a i tak wszystko sie skonczy zyciem w namiocie w lesie na naszej ziemi ;].