1. Spotkanie
2. Dróżnik
3. Wszyscy wygrywają.
Przy czym Win Win mnie mocno rozczarowało i w sumie ocena bardziej za klimat, aktorstwo, etc, ale historia moim zdaniem niedopracowana. Tak czy siak, też czekam na więcej.
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Dróżnik (2003) 7,61 41
2 Spotkanie (2007) 7,28 25
3 Wszyscy wygrywają (2011) 6,21 14
Seriale we współpracy:
Gra o tron (2011) 7,69 29
Aktualizacja:
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Dróżnik (2003) 7,70 60
2 Spotkanie (2007) 7,16 38
3 Wszyscy wygrywają (2011) 6,50 18
Seriale:
Gra o tron (2011) 7,89 44
Aktualizacja:
1. Spotlight - 8.5/10
2. Dróżnik - 8/10
3. Spotkanie - 8/10
4. Wszyscy wygrywają - 7/10
5. The Cobbler - 6/10
1 - Wszyscy wygrywają - 8
2 - Spotkanie - 7
3 - Spotlight - 7
4 - Magik z Nowego Jorku - 6
5 - Dróżnik - 6